Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı İkinci Terminalinin 16. Yılını Kutluyor

İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı (İSG), 31 Ekim 2009 tarihinde hizmete açılan ikinci terminalinin 16. yıl dönümünü kutluyor. Akıllı teknolojiler ve gelişen altyapı ile sürekli kendini yenileyen İSG, misafir memnuniyetini her zaman odak noktasına alarak Türkiye’nin dünyaya açılan kapısı olmayı sürdürüyor.

İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı (İSG), 31 Ekim 2009 tarihinde

İSG, hizmetlerinde yaptığı sürekli iyileştirmelerle önemli bir dönüşüm yaşadı. Havalimanının açıklamasında, “Akıllı teknolojilerle değişen ve dönüşen hizmetlerimizle, güçlenen altyapımızla, yenilenen çehremizle ve en önemlisi işine inançla ve heyecanla sarılan nitelikli ekiplerimizle merkeze misafir memnuniyetini alarak Türkiye’nin dünyaya açılan kapısı olmaya devam ediyoruz” denildi.

İSG yönetimi, ikinci terminalinin açıldığı günden bu yana milyonlarca yolcuya ev sahipliği yapmanın gururunu taşıdıklarını belirterek, “Yolculuklarında bizi tercih eden tüm misafirlerimize teşekkür ederiz” diyerek teşekkürlerini iletti. Terminal, umutların, hayallerin ve buluşmaların merkezi olmaya devam ediyor.